Categories
FOREIGN LANGUAGE Urdu FL

Robots Urdu FL

image_pdfDownload
Bookmark(0)

Page 2 Page 4 Page 6 Page 8 Questions Page 10 Questions Page 12 Questions Page 14 Questions Page 16 Questions Page 18 Questions



اس کتاب کو © اکیڈمی گلوبل لرننگ 2020 نے تیار کیا ہے
rights اکیڈمی گلوبل لرننگ 2020 کے تحت تمام حقوق محفوظ ہیں۔ اس اشاعت کے کسی بھی حصے کو دوبارہ پیش کیا جاسکتا ہے ، بازیافت کے نظام میں محفوظ نہیں کیا جاسکتا ہے ، یا کسی بھی شکل میں یا کسی بھی طرح سے ، الیکٹرانک ، مکینیکل ، فوٹو کاپی ، ریکارڈنگ ، یا کسی اور طرح سے ، بغیر کسی پیشگی تحریر کے حق اشاعت کے مالک کی اجازت۔

ڈیزائن کردہ: کرسچن الاس
تخلیق کیا اور اس کی مثال: منجانب انجیلو رومیرو اور کیمیلو سانابریہ


Robots

روبوٹ بہت صاف مشینیں ہیں جو طرح طرح کی خصوصیات انجام دیتی ہیں اور آج کل کے ٹکنالوجی کی ترقی کے دور کی حیثیت سے زیادہ مقبول ہو رہی ہیں۔ روبوٹ کے لئے کیا اہلیت رکھتا ہے اس پر بہت سی بحث ہوتی ہے اور عام طور پر متعدد خصوصیات سامنے آ جاتی ہیں۔ ایک روبوٹ مصنوعی طور پر تخلیق کیا جاسکتا ہے ، پروگرام کیا جاسکتا ہے ، اس کے ماحول کو سمجھ سکتا ہے اور اس میں تغیر پیدا کرسکتا ہے ، اور مربوط حرکتیں کرسکتا ہے۔.

مصنوعی لوگوں کے خیال سے ہی روبوٹ کی ترقی کافی وسیع رہی ہے۔ قدیم چین میں اور یہودی اور یونانی خرافات میں ، مٹی کی دیوہیکل مخلوقات کو غیر انسان کے تابع انسان قرار دیا گیا ہے۔ اگلا بڑا قدم 1206 میں تھا جب ایک کتا ہوا اور جستجو کرنے والا موجد ، الجزاری نے پہلا پروگرام قابل انسانیت والا روبوٹ بنایا۔ یہ ایک کشتی تھی جس میں چار خودکار موسیقار مہمانوں کی تفریح ​​کے لئے استعمال ہوتے تھے۔ الجزاری بے شک اپنی ایجاد سے خوش تھا.

– 2 –

ایک اور بڑی ترقی جس نے پچھلی ترقیوں سے ماوراء 1738 میں کی تھی جب جیکس ڈی واکسنسن نے اپنا ٹھیک ٹھیک دکھایا جب اس نے میکانیکل بتھ بنایا جس نے کھایا ، ہضم کیا اور اس کے پردے پھسلائے۔ یہ ابتدائی ڈیزائن کامل نہیں تھے اور شائد حیرت زدہ تھے ، تاہم انھوں نے آنے والی منزل کے لئے اسٹیج طے کیا۔.

– 3 –

جہاں تک آج تک استعمال ہوتا ہے ، روبوٹ مسائل کے لئے متعدد روزمرہ اور عجیب حل مہیا کرتے ہیں۔ وہ ہمیں بہت ساری طریقوں سے ہمکنار کرسکتے ہیں اور خود کو معاشرے میں شامل کر چکے ہیں۔ ان کے استعمال کو دو قسموں میں تقسیم کیا جاسکتا ہے: ایک ایسا کام جس سے روبوٹ انسان سے بہتر کام کرسکتا ہو ، اور ایسی نوکری جو انسان کے لئے خطرناک ہو۔.

سابقہ ​​استعمال کیا جاتا ہے جب روبوٹ پیداوری ، درستگی اور برداشت میں اضافہ کرسکتے ہیں۔ مؤخر الذکر خطرناک کاموں کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ کچھ معاملات میں روبوٹ مینوفیکچرنگ ماحول میں انسانوں کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ نیز ، انسان خوشگوار اور جینیاتی ہوسکتے ہیں ، جبکہ روبوٹ کی کوئی صحیح شخصیت نہیں ہے۔ روبوٹ احساسات سے غافل ہیں۔.

– 4 –

اگرچہ موجودہ روبوٹ کے بارے میں یہ خیال نہیں کیا جاتا ہے کہ وہ اس مقام تک پہنچ چکے ہیں جہاں ان سے معاشرے کو کوئی خطرہ یا خطرہ لاحق ہے ، لیکن روبوٹ کے بارے میں خوف اور خدشات کی کثیر تعداد میں متعدد کتابوں اور فلموں میں توقع کی جارہی ہے۔.

– 5 –

یہ خوف ان لوگوں کو تیز کرنے کے لئے کافی ہیں جو ان کی نشوونما کررہے ہیں اور انھوں نے کچھ محققین کو اپنا کام جاری رکھنے سے روک دیا ہے۔ بنیادی خوف یہ ہے کہ روبوٹ کی ذہانت اور کام کرنے کی صلاحیت انسانوں سے کہیں زیادہ ہوسکتی ہے ، اور یہ کہ وہ اتنے ذہین ذہین ہوسکتے ہیں کہ انھیں نسل نسل پر قبضہ کرنے کی خواہش پیدا ہوسکتی ہے۔.

اگر ایک روبوٹ کافی حد تک اہل بن جائے اور ایک دن اس طاقت کا زور لگائے تو یہ انسانوں کے لئے پریشانی کا باعث ہوگا۔ یہ ایک ایسا مسئلہ ہے جس پر غور کرنے کی ضرورت ہے ، لیکن بہت سے سائنس دان اپنی ترقی کو جاری رکھنے کے دفاع میں فصاحت ہیں۔.

یہاں تک کہ خراب پروگرامنگ کے بغیر ، ایک روبوٹ ، خاص طور پر ایک جو انسانی ماحول میں آزادانہ طور پر آگے بڑھ رہا ہے ، اس کی بڑی تعداد ، عقلی سوچ کی کمی اور بے ساختہ خرابی کے امکان کے سبب انسانوں کے لئے خطرہ پیدا کرنے کا امکان ہے۔.

– 6 –

کسی پر پڑنے یا کسی میں دوڑنے والا روبوٹ شکار کو بہت زیادہ نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اندرونی طور پر محفوظ رہنے کے ل rob روبوٹس کو ڈیزائن کرنا اور ان کو چیلنج کرنے والے محققین کو آج ایک بہت بڑا چیلنج درپیش ہے ، اور اس سے بہت سے الجھے ہوئے ہیں۔ روبوٹ کے بارے میں بہت سارے سوالات کو جواب نہیں دیا جاتا ہے۔ لیکن آرام کی یقین دہانی کرو ، ایک بار جب ان کے محفوظ استعمال کی ضمانت مل گئی تو ایک تیز اور خوش کن استقبال سنا جائے گا.

– 7 –